Telefon 4mobility

  • Kategoria: turystyka

  • Data publikacji: 2019-02-17 22:18:22
  • Data modyfikacji: 2022-10-04 12:53:22
Telefon 4mobility

Wypróbuj podany na poniższej stronie internetowej telefon 4mobility, dzięki któremu możliwe jest uzyskanie wszelkich danych i informacji dotyczących usług oferowanych przez firmę. Poprzez telefon 4mobility możliwe jest skontaktowanie się z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy, który udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Skorzystaj z telefonu 4mobility już dziś i przekonaj się sam!

Czym jest 4mobility?

4mobility jest to jeden z największych operatorów usługi car-sharing w Polsce, który działa na terenie między innymi Warszawy, Poznania, Rzeszowa, Siedlec, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Wrocławia oraz Krakowa. 4mobility uruchomiło usługi swoje usługi w Warszawie we wrześniu 2016 roku, stając się jednocześnie pierwszą usługą car-sharingu udostępniającą samochody w Polsce. W 2021 roku 4mobility posiada w swojej flocie ponad 400 samochodów. Do dziś firma cieszy się dużą popularnością i zaufaniem wśród klientów.

Telefon 4mobility

Klienci mogą skorzystać z dostępnego na poniższej stronie internetowej telefonu 4mobility, dzięki któremu mogą skontaktować się i bezpośrednio porozmawiać z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. W wielu przypadkach osoby dzwoniące mogą uzyskać wszelkie dostępne dane i informacje dotyczące aktualnych usług, jakie oferuje firma. Dodatkowo konsultanci obsługujący telefon 4mobility odpowiedzą rzetelnie na wszelkie pytania i wątpliwości kontaktujących się klientów. Warto zaznaczyć, że aktualnie dostępny jest więcej niż jeden telefon 4mobility. Każdy z dostępnych numerów został jednak opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.

Telefon 4mobility: 222 288 455
Telefon 4mobility: 616 668 008

Kontakt 4mobility

Dodatkowo w celach kontaktu klientom firmy udostępniony został także adres poczty elektronicznej, na który możliwe jest wysłanie bezpośredniej wiadomości mailowej do konsultantów Centrum Obsługi Klienta. Należy w niej zawrzeć powód, z jakim osoba pisząca zwraca się do firmy, a także jak najbardziej szczegółowo opisać zaistniały problem czy też wątpliwość. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią powinna zostać przesłana przez konsultantów Biura Obsługi Klienta firmy w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail: [email protected]

Dodatkowo na oficjalnej stronie internetowej firmy możliwa jest bezpośrednia rozmowa z pracownikiem poprzez dostępną opcję chatu online. Jest to bardzo wygodna opcja, dzięki której klienci mogą uzyskać wszelkie informacje dotyczące bezpośrednio usług oferowanych przez 4mobility. W przypadku jakichkolwiek problemów warto skorzystać z dostępnych opcji na kontakt z firmą. Z pewnością konsultanci Biura Obsługi Klienta postarają się jak najszybciej i jak najprościej rozwiązać problemy, z jakimi zmagają się osoby, które się do nich zwracają. W celu bezpośredniej rozmowy z obsługą firmy warto jest skorzystać z dostępnego powyżej telefonu 4mobility.