Bank Pocztowy zapewnia szeroki dostęp do usług. Dostępna codziennie możliwość konsultacji telefonicznej z pracownikiem Banku Pocztowego stanowi łatwy sposób zaczerpnięcia informacji.
Bank Pocztowy konsultacje telefoniczne
Biuro Obsługi Klienta Banku Pocztowego
Konsultacje telefoniczne z pracownikiem Banku Pocztowego są możliwe w dni robocze w godzinach 7:30 – 22:00 oraz soboty w godzinach 8:00 – 18:00. Biuro Obsługi Klienta składa się z wielu numerów. Bank Pocztowy telefon:
801 100 500 – numer dla krajowych połączeń dla numerów stacjonarnych
52 34 99 499 – numer dla krajowych jak i zagranicznych połączeń z numerów stacjonarnych i komórkowych
52 328 07 97 – pomoc w języku ukraińskim
52 34 99 599 – informacje kredytowe Banku Pocztowego
52 34 99 494 – całodobowa pomoc dotycząca zastrzegania kart
W razie zaistnienia problemów z dodzwonieniem się do konsultanta Banku Pocztowego zalecana jest rozmowa z konsultantem przy wykorzystaniu czatu. Konsultacje telefoniczne możliwe są w dniach poniedziałek – piątek w godzinach 7:30 – 22:00, a w soboty w godzinach 8:00 – 18:00.
Wybór telefonu infolinii Banku Pocztowego
Pytania klientów powinny być kierowane do Biura Obsługi Klienta Banku Pocztowego. Wybranie odpowiedniego numeru telefonu umożliwi na zaczerpnięcie informacji dotyczących nurtującego pytania. Bank pocztowy składa się z wielu usług, które bez problemów mogą być reklamowane. Konsultacje są prowadzone w języku polskim jak i ukraińskim. Wszystkie numery na stronie są pogrupowane w celu intuicyjnego dostępu przez klienta. Infolinia Banku Pocztowego to źródło wszystkich potrzebnych informacji dla swoich klientów skupione i usystematyzowane w jednym miejscu.