Telefon kontaktowy do dostawcy usług telekomunikacyjnych Dialog dostępny na stronie infolinii. Skontaktuj się w celu uzyskania pomocy dotyczącej usług telekomunikacyjnych.
Dialog kontakt
Telefonia DIALOG Spółka z o.o. (DIALOG) – były ogólnopolski, niezależny operator telefonii stacjonarnej i komórkowej, dostawca usług internetowych, telewizji cyfrowej IPTV. Oprócz własnej infrastruktury DIALOG świadczy również usługi na łączach TPSA (WLR- abonament DIALOG, usługa telefoniczna oraz BSA – dostęp do internetu), które można uzyskać po uprzednim zawarciu umowy. Firma powstała 12 sierpnia 1997 roku pod nazwą Telefonia Lokalna S.A. z siedzibą w Lublinie. W marcu 2000 spółka otrzymała koncesję na świadczenie usług internetowych na terenie całej Polski. 27 marca 2002, roku po otrzymaniu zezwolenia Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty na świadczenie powszechnych usług telekomunikacyjnych na terenie całego kraju, DIALOG stał się operatorem międzystrefowym. 29 września w 2001 roku KGHM – właściciel DIALOG zawarł umowę sprzedaży 100% akcji spółce Netia, która stała się właścicielem DIALOG. Połączenie miało na celu zwiększenie efektywności, uproszczenie i ujednolicenie procesów. Kontakt jest możliwy telefonicznie, ale także za pomocą elektronicznej poczty internetowej lub odwiedzenie stacjonarnej placówki.
Archiwalne dane firmy:
Siedziba DIALOG zlokalizowana jest pod adresem – Młynarska 48, 01-171 Warszawa
Telefon: 801 700 700, 22 851 35 27
Infolinia DIALOG
Kontakt telefoniczny z dawnym DIALOG dostępny jest dzięki firmie Netii, która przejęła DIALOG. Wystarczy zadzwonić na podany numer telefonu 801 802 803. Warto pamiętać o godzinach czynnych linii telefonicznej. Konsultanci odbierają połączenia telefoniczne codziennie całodobowo.
Netia S.A. telefon 801 802 803