Telefon ZTM Warszawa

  • Kategoria: transport

  • Data publikacji: 2019-11-04 04:12:45
  • Data modyfikacji: 2022-10-20 09:24:38
Telefon ZTM Warszawa

Chcesz znaleźć aktualny telefon ZTM Warszawa? Sprawdź poniższą stronę internetową. Umieszczone zostały tu wszelkie możliwe sposoby na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta między innymi poprzez telefon ZTM Warszawa. Możliwość uzyskania najnowszych informacji poprzez telefon ZTM Warszawa. Wypróbuj dostępny telefon ZTM Warszawa już dziś!

Telefon ZTM Warszawa

Jednym ze sposobów skontaktowania się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu ZTM Warszawa. Za jego pośrednictwem możliwa jest bezpośrednia rozmowa telefoniczna z pracownikami firmy i uzyskanie wszelkich potrzebnych klientom informacji. Dodatkowo konsultanci odpowiedzialni za telefon ZTM Warszawa udzielą także odpowiedzi na wszelkie wątpliwości i pytania osób dzwoniących. Warto zaznaczyć, że poniżej podany został więcej niż jeden aktualny numer kontaktowy do Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie. Z tego powodu, każdy z dostępnych telefonów ZTM Warszawa został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie właściwego kontaktu. Dodatkowo konsultanci Centrum Obsługi Klienta dostępni są jedynie w określonych dniach oraz godzinach.

Telefon MCK: ZTM Warszawa

Telefon ZTM Warszawa do centrali: 22 45 94 100
*Telefon ZTM Warszawa dostępny jest wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Telefon ZTM Warszawa w spawach windykacji: 22 27 84-…
W miejsce kropek należy wstawić końcówkę:  905, 906, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 917, 918, 919, 920, 922
Faks: 22 45 94 209

Telefon ZTM Warszawa do kontaktu z pasażerem: 22 27 84 901 oraz 22 27 84 902

ZTM Warszawa kontakt

Dodatkowo dla klientów preferujących kontakt za pośrednictwem internetu ZTM Warszawa udostępnia także adres poczty elektronicznej. Na podaną poniżej skrzynkę mailową klienci mają możliwość wysyłania wszelkich próśb, pytań, a także skarg w postaci wiadomości mailowych. Warto w takim mailu ująć między innymi powód, z jakim klient zwraca się do ZTM-u Warszawa, a także dokładnie opisać sprawę. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią konsultantów Centrum Obsługi Klienta powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail: [email protected]