Karta Kierowcy telefon

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2019-04-22 08:03:27
  • Data modyfikacji: 2022-07-25 14:20:19
Karta Kierowcy telefon

Numer telefonu dostępny jest na stronie Karta Kierowcy. Skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy oraz informacji na temat Karta Kierowcy. Dane kontaktowe do Karta Kierowcy podane na stronie infolinii.

Karta kierowcy kontakt

Kartę kierowcy musi posiadać każda osoba prowadząca pojazd wyposażony w tachograf cyfrowy. Jest to elektroniczne narzędzie przeznaczone do ewidencji i monitorowania czasu pracy kierowców. Jest montowane m.in. w ciężarówkach do przewozu towarów czy autokarach turystycznych. W Polsce kartę kierowcy można wyrobić w Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW). Do wniosku należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty w wysokości 172,20 zł. Zgodnie z przepisami (Rozporządzeniem Parlamentu i Rady Unii Europejskiej nr 165/2014), kartę kierowcy musi posiadać każda osoba kierująca pojazdem wyposażonym w tachograf cyfrowy. Są to: 

  • pojazdy przeznaczone do przewozu towarów, których masa przekracza 3,5 tony,
  • pojazdy służące do przewozu ludzi w liczbie większej niż 9 (razem z kierowcą). 

Wnioskować o wydanie karty kierowcy można, jeśli:

  • jest potrzebna do pracy (pierwsze wydanie karty),
  • zbliża się termin upływu ważności karty (jest ważna 5 lat),
  • karta została utracona,
  • została skradziona,
  • jest uszkodzona lub działa wadliwie,
  • kierowca zmienił dane osobowe lub adres zamieszkania,
  • kierowca zmienił kraj zamieszkania.

W przypadku upływu terminu ważności Karty Kierowcy należy ją odesłać na adres korespondencyjny ul. Karczunkowska 30, 02-871 Warszawa. Chcąc skontaktować się Karta Kierowcy, można przesyłać zapytanie na adres elektronicznej poczty internetowej [email protected], konsultanci postarają się odpowiedzieć jak najszybciej na wysłane zapytanie.

Karta Kierowcy telefon 22 332 92 90

Dostępna również jest linia telefoniczna. Wystarczy wykonać połączenie telefoniczne na podany numer telefonu 22 332 92 90. Konsultanci odbierają połączenia przychodzące tylko w wyznaczonych do tego celu godzinach od poniedziałku do piątku od 10:00 – 18:00 oraz w soboty od 10:00 – 14:00, w niedziele oraz dni wolne od pracy konsultanci nie odbierają telefonów.