Paczka w Ruchu telefon dostępny dzięki linii telefonicznej. Chcąc uzyskać informacje na temat Paczka w Ruchu skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy.
Paczka w Ruchu kontakt
Usługa logistyczna, jaką jest Paczka w RUCHu umożliwia odbieranie przesyłek z ponad 3700 kiosków, punktów partnerskich oraz salonów sieci RUCH. Dodatkowo umożliwia ona nadanie paczek w całej sieci sklepów RUCH. Lokalizacja ich to łatwo dostępne sklepy na osiedlach, w centrach handlowych czy węzłach komunikacyjnych. Dostęp do usługi jest bezproblemowy nawet w mniejszych miastach. Klienci mają do dyspozycji formę online kontaktu, dzięki której skontaktują się Centrum Obsługi Klienta RUCH pod adresem elektronicznej poczty internetowej [email protected]
Paczka w Ruchu – nadawanie
Aby nadać paczkę, wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie paczkawruchu.pl. Podstrona „nadaj paczkę” umożliwia wpisanie adresu Nadawcy i Odbiorcy oraz umożliwia wybranie sklepu, do którego dana przesyłka ma być dostarczona. Kolejny etap to wygenerowanie listu przewozowego, który należy wydrukować i nakleić na paczkę. Istnieje możliwość wygenerowania kodu nadania, który następnie należy zapisać i nadać w odpowiednim punkcie. Paczka zostanie przekazana w odpowiednie miejsce poprzez kierowców RUCH S.A. razem z prasą. Opłatę za nadanie paczki reguluje się podczas zlecenia w punkcie RUCH.
Paczka w Ruchu telefon 801 800 803 lub 22 693 70 00
Dostępna jest również linia telefoniczna Paczka w Ruchu. Wystarczy wykonać połączenie telefoniczne na podany numer telefonu komórkowego 801 800 803 lub stacjonarnego 22 693 70 00. Konsultanci odbierają połączenia przychodzące tylko w wyznaczonych do tego celu godzinach od poniedziałku do piątku od 7:00 – 18:00, w weekendy oraz dni wolne od pracy konsultanci nie odbierają telefonów. Kontakt telefoniczny to najszybszy sposób, aby uzyskać informacje od Paczka w Ruchu BOK.