Telefon Panek

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji: 2019-06-07 01:42:56
  • Data modyfikacji: 2022-10-04 12:22:59
Telefon Panek

Szukasz aktualnego telefonu Panek? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały wszelkie sposoby na kontakt z firmą w tym także telefon Panek. Telefon Panek pozwala na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Skorzystaj z aktualnego telefonu Panek już dziś!

Co to jest Panek?

Panek jest to sieć wypożyczalni samochodów, która utworzona została w roku 2000 przez Macieja Panka. Firma dysponuje flotą ponad 2000 samochodów w ponad 60 punktach wynajmu w całej Polsce, posiada też przedstawicielstwa na wszystkich polskich lotniskach oraz na Litwie. Spółka obsługuje rocznie ok. 40 000 klientów. Firma od lipca 2017 roku, oferuje pod nazwą Panek CarSharing bezobsługowy wynajem samochodów typu car-sharing, który jest największą tego typu usługą w Polsce i dziewiątą co do wielkości w Europie. Do dziś poprzez lata praktyki i doświadczenia firma cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów.

Telefon Panek

Jednym ze sposobów kontaktu z konsultantem Biura Obsługi Klienta, jaki oferuje klientom firma, jest skorzystanie z udostępnionego na poniższej stronie internetowej telefonu Panek. Dzięki niemu klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikiem firmy. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wszelkich potrzebnych informacji dotyczących usług, jakie oferuje firma. Dodatkowo konsultanci Centrum Obsługi Klienta odpowiedzialni za telefon Panek z pewnością odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Warto jest także przed wcześniejszą próbą połączenia się z telefonem Panek sprawdzić, czy jest on aktywny w czasie próby połączenia z konsultantem.

Telefon Panek: 690 20 20 20

Kontakt Panek

Dodatkowo poza wyżej opisaną opcją skorzystania z telefonu Panek klienci mają możliwość napisać bezpośrednią wiadomość mailową dzięki podanemu poniżej adresu poczty elektronicznej. Dzięki podanemu mailowi możliwe jest napisanie bezpośredniej wiadomości do działu Biura Obsługi Klienta firmy. Należy w nim zawrzeć i dobrze opisać wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi zmaga się klient. Z pewnością odpowiedź ze strony konsultantów firmy powinna nadejść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail: [email protected]

Chat online

Warto jest także skorzystać z chatu online z konsultantem Panek. Dzięki niemu na żywo klienci mogą porozmawiać z obsługą Centrum Obsługi Klienta firmy i zadać wszelkie pytania dotyczące usług oferowanych przez firmę. Na pewno jest to bardzo dobra okazja na skonsultowanie wszelkich pytań czy niepewności z wykwalifikowanym pracownikiem firmy. Warto jest więc skorzystać z opcji skontaktowania się z firmą takich jak między innymi dostępny na powyższej stronie telefon Panek.