Sprawdź aktualne sposoby na skontaktowanie się z konsultantami programu Alarm. Możliwość otrzymania wszelkich informacji dzięki telefonowi programu Alarm. Wypróbuj także inne sposoby na kontakt ze stacją.
Telefon programu Alarm
Dobrym i najszybszym wyborem w celu skontaktowania się pracownikami Biura Obsługi Klienta jest skorzystanie z telefonu programu Alarm. Jest to najszybszy i najczęściej wybierany sposób na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta stacji. Dzięki temu zainteresowane kontaktem z firmą osoby mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z pracownikami firmy i uzyskanie wszelkich istotnych informacji oraz danych. Telefon programu Alarm jest dostępny dla klientów tylko i wyłącznie w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach emisji programu od 20:10.
Telefon programu Alarm: 22 507 01 11
Program Alarm kontakt
Z pracownikami programu Alarm klienci mogą skontaktować się także za pośrednictwem udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Dzięki niemu możliwa jest bezpośrednia konwersacja z konsultantami Centrum Obsługi Klienta programu Alarm. Przed wysłaniem wiadomości mailowej należy ją odpowiednio przygotować. W mailu klient powinien zawrzeć temat sprawy, z jaką zwraca się do pracowników programu Alarm, a także dokładny opis co z pewnością ułatwi znalezienie odpowiedniego rozwiązania. Dzięki temu pracownicy Biura Obsługi Klienta programu Alarm będą mogli szybciej znaleźć rozwiązanie problemu i wysłać wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Jeśli jednak problem klienta jest naglący, dobrze jest skorzystać z aktualnego i udostępnionego powyżej telefonu programu Alarm.
E-mail programu Alarm: [email protected]