Bezskutecznie poszukujesz aktualnych sposobów na kontakt z TV Puls? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której umieszczone zostały sposoby na kontakt ze stacją w tym również telefon TV Puls. Poprzez rozmowę z konsultantem Biura Obsługi Klienta stacji za pośrednictwem telefonu TV Puls klienci mają możliwość zdobycia wszelkich dostępnych informacji dotyczących stacji. Eksperci TV Puls z pewnością odpowiedzą na wszelkie pytania i niejasności dzwoniących.
Co to jest TV Puls?
TV Puls jest to polska telewizja komercyjna, która swoje programy nadaje na dwóch ogólnopolskich kanałach TV Puls i Puls 2. Telewizja Puls swój pierwszy kanał uruchomiła 18 marca 2001, a drugi, czyli Puls 2 już 19 lipca 2012 roku. 2 września 2014 roku uruchomiono kanał TV Puls HD, a 23 lutego 2015 roku Puls 2 HD. 6 sierpnia 2014 Telewizja Puls uruchomiła własny serwis wideo na żądanie, gdzie widzowie mogą oglądać produkcje własne nadawcy, animacje z pasma Puls Kids, a także różnego rodzaju seriale dokumentalne oraz programy rozrywkowe. Siedziba stacji TV Puls usytuowana jest na terenie Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych przy ulicy Chełmskiej w Warszawie.
Telefon TV Puls
Klienci mogą skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta stacji za pośrednictwem dostępnego na poniższej stronie telefonu TV Puls. Eksperci stacji z pewnością odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości zadane im przez dzwoniących. Dodatkowo klienci mają niepowtarzalną okazję na bezpośrednią rozmowę z konsultantem Biura Obsługi Klienta stacji i uzyskanie wszelkich pożądanych informacji dotyczących aktualnego programu stacji. Warto także dodać, że na poniższej stronie podany został więcej niż jeden aktualny telefon TV Puls. Z tego względu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi wszystkim zainteresowanym znalezienie odpowiedniego kontaktu.
Telefon TV Puls: (0 22) 559 73 00
Telefon TV Puls: (0 22) 559 73 01
Fax: (0 22) 559 73 05
TV Puls kontakt
Dodatkowo klienci, którzy preferują inne formy na skontaktowanie się ze stacją TV Puls, mają możliwość skorzystania z opcji wysłania wiadomości poprzez adres poczty elektronicznej lub w tradycyjny sposób na adres korespondencyjny. W przypadku wyboru opcji korespondencji poprzez internet klienci w tytule swojej wiadomości powinni zawrzeć problem, z jakim piszą do ekspertów Centrum Obsługi Klienta, a w treści dokładnie opisać problem, z jakim się zmagają. Wiadomość zwrotna powinna nadejść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Jeśli klient wybiera opcje tradycyjnej korespondencji, także powinien listownie opisać problem bądź sytuację, w której potrzebuje on pomocy konsultantów Biura Obsługi Klienta. Jednak w tym wypadku na odpowiedź klient będzie musiał poczekać znacznie dłuższy okres czasu niż chociażby przy wyborze napisania wiadomości drogą mailową. Najszybszym sposobem na uzyskanie pomocy i najczęściej wybieranym przez klientów pozostaje telefon TV Puls. W naglących sprawach warto więc skorzystać z pomocy ekspertów udzielanej telefonicznie.