0

Ubezpieczenia Pocztowe telefon

  • Kategoria: ubezpieczenia

  • Data publikacji: 2019-09-15 18:59:05
  • Data modyfikacji: 2022-07-22 11:35:06
Ubezpieczenia Pocztowe telefon

Numer telefonu dostępny jest na stronie Ubezpieczenia Pocztowe. Skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy oraz informacji na temat Ubezpieczenia. Dane kontaktowe do Ubezpieczenia Pocztowe podane na stronie infolinii.

Ubezpieczenia Pocztowe kontakt

Bank Pocztowy to polski bank detaliczny. Misją Banku Pocztowego jest zapewnianie klientom prostych, bezpiecznych usług finansowych w dobrej cenie. Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską S.A. daje klientom możliwość do usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce. Bank pocztowy działa na rynku już 32 lata, Bank Pocztowy S.A. powstał w Bydgoszczy w 1990 roku, od samego początku związany jest z Pocztą Polską. Bank Pocztowy posiada blisko 4.7 tysięcy placówek. 

Adresy korespondencyjne Banku:

  • Bank Pocztowy S.A. – ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz
  • Bank Pocztowy S.A. – ul. Puławska 111 B, 02-707 Warszawa

Jedną z form kontaktu jest rozmowa na czacie z zaawansowanym konsultantem, który jest czynny od poniedziałku do piątku od 7:30 – 22:00 oraz w soboty od godziny 8:00 – 18:00. Druga z form kontaktu jest wypełnienie intuicyjnego i prostego w obsłudze formularza kontaktowego. Wystarczy uzupełnić odpowiednie pola danych w arkuszu:

  • Imię 
  • Nazwisko
  • Adres elektronicznej poczty internetowej
  • Telefon
  • Treść zgłoszenia

Po poprawnym wypełnieniu pól arkusz zostanie przesłany do Biuro Obsługi Klienta, którzy postarają się jak najszybciej odpowiedzieć na wysłane zapytanie. Można również przesłać zapytanie za pomocą elektronicznej poczty internetowej na adres [email protected].

Ubezpieczenia Pocztowe telefon 52 3499 499

Dostępna jest również linia telefoniczna, wystarczy zadzwonić na podany numer telefonu 52 3499 499. Konsultanci odbierają przychodzące połączenia telefoniczne tylko w wyznaczonych do tego celu godzinach od poniedziałku do piątku od 7:30 – 22:00 oraz w soboty od 8:00 – 18:00, w niedziele oraz dni wolne konsultanci nie odbierają telefonów. Koszt połączenia naliczany jest zgodnie z taryfą operatora.