neoBANK telefon

  • Kategoria: bankowość

  • Data publikacji: 2019-01-07 01:16:25
  • Data modyfikacji: 2022-09-09 18:47:26
neoBANK telefon

Skorzystaj z możliwości skontaktowania się z neoBANK dzięki dostępnemu na stronie telefonowi neoBANK. Telefon neoBANK pozwoli na uzyskanie informacji związanych z ofertą banku.

Co to jest neoBANK?

neoBANK jest skrótem handlowym Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego, który swoją działalność rozpoczął na rynku bankowym w 2008 roku. W ofercie banku znajdują się klasyczne produkty i usługi bankowe dla wszystkich osób fizycznych czy też klientów firmowych w tym także deweloperów lub pośredników. W przypadku chęci skorzystania, z którejś z ofert, jaką daje klientom neoBANK warto jest skorzystać z dostępnego na stronie telefonu neoBANK. Z pewnością konsultant go obsługujący z pewnością pomoże w wyborze najlepszej oferty. Warto dodać, że istnieje kilka różnych numerów telefonu neoBANK. Każdy z nich został krótko i zwięźle opisany, dlatego żaden z klientów banku nie powinien mieć problemów z odnalezieniem potrzebnego numeru.

Telefon neoBANK

Dostępny poniżej telefon neoBANK jest dostępny dla wszystkich klientów, którzy chcą założyć konto w banku, skorzystać z kredytu hipotecznego czy też otrzymać pieniądze na samochód. Dzięki znalezieniu odpowiedniego numeru telefonu neoBANK można połączyć się z konsultantem i dowiedzieć wszystkich szczegółów związanych z aktualnymi ofertami banku. Każdy z dostępnych poniżej numerów został opisany i jest dostępny tylko i wyłącznie w określonych dniach i godzinach. Z pewnością dzięki temu każdy klient znajdzie odpowiedni numer dla siebie. Warto jest więc wybrać jeden z dostępnych na stronie telefonów neoBANK i rozwiać wszelkie pytania lub wątpliwości łącząc się z jednym z konsultantów banku.

Call Center neoBANK

Telefon neoBANK do spraw kredytów: +48 618 512 512
*Telefon neoBANK dostępny jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00

Telefon neoBANK do spraw zastrzeżenia karty: +48 618 565 278
*Telefon neoBANK dostępny jest całodobowo przez siedem dni w tygodniu

Telefon neoBANK do spraw Platformy Obsługi pośredników: +48 618 512 589
Adres e-mail: [email protected]

Telefon neoBANK do centrali: 61 8 512 504
Adres e-mail: [email protected]

Telefon neoBANK do spraw reklamacji: 61 851 25 04

Telefon neoBANK w sprawie zaległości, monitu, wypowiedzenia: 61 851 25 85