Telefon Intermarche

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2020-02-16 08:44:50
  • Data modyfikacji: 2022-09-28 17:24:01
Telefon Intermarche

Skorzystaj z poniższej strony internetowej i sprawdź wszelkie możliwe sposoby na kontakt z Intermarche. Telefon Intermarche umożliwia klientom na telefoniczną rozmowę z konsultantem Centrum Obsługi Klienta. Dzięki podanemu telefonowi Intermarche możliwe jest uzyskanie wszelkich potrzebnych informacji. Skorzystaj z telefonu Intermarche już dziś!

Czym jest Intermarche?

Intermarche jest francuską siecią supermarketów spożywczo-przemysłowych, którą prowadzą niezależni przedsiębiorcy tak zwani Muszkieterowie. Na chwilę obecną sklepy Intermarche posiadają swoje placówki aż w czterech europejskich krajach. W Polsce znajduje się aż 230 sklepów Intermarche. Firma powstała w roku 1969, a w roku 1997 pierwszy sklep Intermarche został otwarty w Polsce.

Telefon Intermarche

Jednym ze sposobów skontaktowania się z firmą jest skorzystanie z podanych poniżej numerów telefonu Intermarche. Dzięki rozmowie telefonicznej możliwe jest zdobycie wszelkich informacji dotyczących usług, jakie oferuje klientom firma. Dodatkowo wszyscy dzwoniący do konsultantów Biura Obsługi Klienta mają możliwość poznać odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące firmy. Warto zaznaczyć, że na stronie podany został więcej niż jedne aktualny telefon Intermarche. Każdy z podanych numerów został jednak odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi wszystkim zainteresowanym klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.

Telefon Intermarche do Centrali zakupowej: 616 654 600
Telefon Intermarche dla kontaktu z mediami: 616 651 209
*Koszt połączenia z telefonem Intermarche zgodny jest z taryfą obowiązującą u operatora

Kontakt Intermarche

Dodatkowo warto także wspomnieć, że na oficjalnej stronie internetowej firmy udostępniony został do kontaktu formularz kontaktowy. W celu wysłania go należy wpierw uzupełnić wymagane pola danymi klienta. Dodatkowo należy także wybrać kategorię wysyłanego zgłoszenia, a w treści wiadomości dokładnie opisać temat. Z pewnością wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią powinna nadejść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Na oficjalnej stronie sieci sklepów Intermarche udostępniona została także sekcja z najczęściej zadawanymi przez klientów pytaniami wraz z udzielonymi na nie odpowiedziami przez specjalistów firmy. Warto jest więc skorzystać z FAQ i sprawdzić, czy aby na pewno sprawa, z jaką zmaga się klient, nie została już wcześniej poruszona i rozwiązana. Natomiast w przypadkach, gdy klient nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytania, dobrze jest skorzystać z bezpośrednich opcji kontaktu, które przedstawione zostały powyżej.