Skontaktuj się telefonicznie z konsultantami Biura Obsługi Klienta MultiSport. Telefon MultiSport dostępny dla klientów. Aktualne dane kontaktowe zostały udostępnione na stronie internetowej
Karta MultiSport
MultiSport to karta umożliwiająca pracownikom firm korzystanie z obiektów sportowych na koszt pracodawcy. Istnieje wiele różnych ofert między innymi karta dla pracowników, karta MultiSport student, karta MultiSport senior i inne. Uczestnicy programu otrzymują specjalną kartę MultiSport upoważniającą posiadacza do wejścia na tysiące obiektów takich jak siłownie, baseny, korty tenisowe. Do dyspozycji klientów udostępniony został na stronie kreator diety. MultiSport został wprowadzony przez Benefit Systems. W celu uzyskania dodatkowych informacji należy skorzystać z danych kontaktowych MultiSport lub Benefit Systems.
Kontakt MultiSport
W przypadku kontaktu z MultiSport należy skorzystać z danych udostępnionych na stronie internetowej MultiSport. MultiSport daje klientom możliwość kontaktu za pomocą telefonu MultiSport na infolinię Biura Obsługi Klienta oraz za pomocą poczty elektronicznej. Telefon MultiSport do kontaktu dla klientów to: +48 22 242 42 42. W przypadku kontaktu za pomocą e-mail należy kierować zapytania i wiadomości na adres: [email protected]. Konsultanci MultiSport są do dyspozycji zainteresowanych w godzinach pracy. W przypadku kiedy telefon nie odpowiada, warto skorzystać z adresu e-mail.
Benefit Systems MultiSport
MultiSport to usługa dostępna dzięki Benefit Systems. Możliwy jest kontakt za pomocą formularza kontaktowego do Benefit Systems. Wystarczy podać takie dane jak imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, temat oraz treść wiadomości. Dzięki formularzowi możliwe jest poznanie oferty dla właścicieli firm, którzy chcieliby ją oferować swoim pracownikom. W przypadku innego kontaktu możliwe jest wybranie numeru telefonu, który jest taki sam jak telefon MultiSport, a zatem: +48 22 242 42 42. Możliwy jest także kontakt za pomocą adresu poczty elektronicznej. Wiadomości należy wysyłać na adres: [email protected]. Telefony oraz wiadomości są odbierane przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 22:00 z wyłączeniem świąt. Na infolinii można dowiedzieć się wiele informacji od konsultantów Biura Obsługi Klienta.