NC+ telefon kontaktowy z kontaktowy z konsultantem. Numer telefonu do NC+ dostępny na stronie internetowej. Telefoniczna pomoc dla klientów NC+
NC+ niedługo zastąpione zostanie przez platformę Canal+. Klienci NC+ będą na bieżąco zaznajamiani z tematem nadchodzących zmian. W tym wypadku warto jest skontaktować się z obsługą klienta NC+.
Telefon do NC+ można bardzo szybko znaleźć, za pomocą specjalnie utworzonej infolinii. Centrum Obsługi Klienta NC+ jest sprawdzonym zespołem najlepszych fachowców, zdolnych udzielić właściwych odpowiedzi na konkretne pytania. Telefon NC+ dedykowany jest klientom, pragnącym zamówić pakiety telewizyjne.
NC+ kontakt
Aktualnie NC+ prowadzi z klientami kontakt telefoniczny. W przypadku wystąpienia problemów, z działaniem zakupionych usług, należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą klienta poprzez NC+ telefon. Numer telefonu NC+ dostępny jest poniżej.
NC+ telefon
Wyszukując w Internecie numer telefonu do NC+, natknąć się można na różne problemy. Przez to każdy kontakt telefoniczny z NC+ dostępny jest na stronie internetowej. Każdy z wybranych numerów telefonu NC+ dostępny jest tylko w określonych godzinach.
801 044 944
22 310 47 47
Telefon NC+ godziny pracy
Telefon NC+ czynny jest codziennie w godzinach od 9:00 do 21:00. Zamówienie dowolnej usługi telefonicznie jest bardzo proste. NC+ telefon kontaktowy służy klientom przy zamawianiu pakietów TV + Internet. Pomoc techniczna call center NC+ dostępna jest pod wybranymi numerami telefonów.
Telefon NC+ kontakt mailowy
Jednym z większych ułatwień przygotowanych dla klientów NC+ jest możliwość skontaktowania się z obsługą klienta za pomocą opcji NC+ logowanie. Taka możliwość przeznaczona została dla ludzi, którzy mają wykupioną usługę w NC+.
Telefon NC+ numer telefonu
Dostarczane usługi NC+ telefon kontaktowy z osobami chętnymi do zakupu usług obsługiwany jest pod numerem 22 22 00 000.
NC+ telefon: 22 22 00 000
NC+ telefon kontaktowy do obsługi klienta
Konsultanci Biura Obsługi Klienta NC+ pomagają również poprzez portale społecznościowe, między innymi Facebook. W celu uzyskania potrzebnej pomocy należy przesłać numer PESEL lub numer abonenta w usłudze e-obsługa NC+.