Telefon Opel

  • Kategoria: producenci

  • Data publikacji: 2018-11-02 02:15:20
  • Data modyfikacji: 2022-09-29 16:31:38
Telefon Opel

Sprawdź wszystkie dostępne informacje o ofercie firmy dzięki aktualnemu telefonowi Opel. Telefon Opel to możliwość bezpośredniej rozmowy z konsultantem Biura Obsługi Klienta. Skorzystaj już dziś z telefonu Opel! Konsultanci firmy dostępni pod telefonem Opel z pewnością odpowiedzą na wszelkie pytania czy wątpliwości.

Co to jest Opel?

Opel Automobile GmbH jest to niemiecki producent samochodów osobowych, sportowych i dostawczych z siedzibą w Rüsselsheim am Main, który działa od 1862 roku. Wchodzi w skład międzynarodowego koncernu Stellantis. Do dnia dzisiejszego marka cieszy się ogromną popularnością wśród klientów na całym świecie.

Telefon Opel

Firma daje swoim klientom możliwość kontaktu z konsultantami Biura Obsługi Klienta dzięki dostępnemu poniżej telefonowi Opel. Dzięki niemu klienci mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantem firmy i otrzymać wszelkie dostępne informacje związane z ofertą producenta, czy też otrzymać odpowiedzi na wszystkie pytania czy wątpliwości. Warto wspomnieć również, że istnieje więcej niż jeden aktywny telefon Opel. Każdy z dostępnych numerów został jednak opisany, co powinno ułatwić znalezienie właściwego telefonu. Dodatkowo telefon Opel dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:00.

Telefon Opel: +48 22 583 00 92
Telefon Opel do centrali firmy: +48 22 209 17 00
Telefon Opel do centrali firmy: 48 22 209 16 68

Kontakt Opel

Warto także wspomnieć, że kontakt z firmą Opel nie jest realizowany poprzez pocztę elektroniczną. Jedyną opcją na wysłanie firmie wiadomości przez internet jest skorzystanie z dostępnego na oficjalnej stronie internetowej Opel formularza kontaktowego. Przed wysłaniem formularz ten należy uzupełnić w konkretnych miejscach odpowiednimi danym. Następnie wybrać kategorię zgłoszenia, a także w treści wiadomości dokładnie opisać sprawę, z jaką klient pisze do firmy. Warto także umieścić adres poczty elektronicznej, na który w ciągu kilku dni roboczych przesłana zostanie wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią.

Najczęściej zadawane pytania Opel

Na oficjalnej stronie firmy umieszczona została także sekcja najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami ekspertów Opla. Dzięki niej klienci bardzo często mogą znaleźć odpowiedź na swój problem bez potrzeby bezpośredniego kontaktu z konsultantem Biura Obsługi Klienta firmy. Warto więc sprawdzić sekcję FAQ i przekonać się, czy sprawa, z jaką boryka się klient, nie została już rozwiązana. W przypadku braku znalezienia odpowiedzi w sekcji najczęściej zadawanych pytań warto zwrócić się o bezpośrednią pomoc ekspertów poprzez podany wyżej telefon Opel.