Marilyn Telefon

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2018-12-05 10:10:45
  • Data modyfikacji: 2022-12-14 17:51:30
Marilyn Telefon

Bezskutecznie szukasz aktualnego sposobu na skontaktowanie się z Marilyn? Na poniższej stronie internetowej udostępniony został aktualny telefon Marilyn, jak i również inne sposoby na kontakt z firmą. Sprawdź telefon Marilyn już teraz!

Marilyn telefon

Klienci mogą skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy przy pomocy dostępnego poniżej telefonu Marilyn. Za jego pomocą możliwa jest bezpośrednia rozmowa z pracownikami firmy oraz otrzymanie potrzebnych informacji dotyczących aktualnej oferty firmy. Konsultanci firmy odpowiedzą także na wszelkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Należy także dodać, że na poniższej stronie internetowej podany został więcej niż jeden aktualny telefon Marilyn. Z tego też względu każdy z podanych poniżej numerów został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo telefon Marilyn dostępny jest dla klientów wyłącznie w określonych godzinach.

Telefon Marilyn Sklep Internetowy: +48 61 635 00 01 lub 785-926-198
*Telefon Marilyn dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Telefon Marilyn Producent: 42 712 12 15
*Telefon Marilyn dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Telefon Marilyn dział sprzedaży hurtowej: 609 734 834

Telefon Marilyn Marketing: 504 411 552

Telefon Marilyn Księgowość: (42) 712 12 15 

Kontakt Marilyn

Dodatkowo klienci, którzy chcą skontaktować się z konsultantami Marilyn, mogą skorzystać również z udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Na podaną skrzynkę możliwe jest wysyłanie wszelkich spraw czy też pytań, z którymi klienci nie mogą sobie poradzić. W mailu klient powinien zawrzeć między innymi powód, z jakim zwraca się do konsultantów Centrum Obsługi Klienta Marilyn, a także dokładnie opisać zaistniałą sytuację. Pomoże to znacznie szybciej znaleźć właściwe rozwiązanie dla problemu klienta. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Marilyn Sklep Internetowy: [email protected]
E-mail Marilyn Producent: [email protected]
E-mail Marilyn dział sprzedaży hurtowej: [email protected]
E-mail Marilyn Marketing: [email protected]
E-mail Marilyn Księgowość: [email protected]

Na oficjalnej stronie internetowej Marilyn umieszczony został także formularz kontaktowy. Przed wysłaniem go klient poproszony zostanie o podanie danych osobowych, wybór tematu problemu, a także opisanie danej sprawy, która wymaga pomocy konsultantów Marilyn. Zgłoszenie zostanie odebrane i rozwiązane, jak najszybciej będzie to możliwe. Zwykle odbywa się to maksymalnie do kilku dni roboczych.