Szukasz aktualnych i działających sposobów na kontakt z OVH? Sprawdź poniższą witrynę, na której jednym ze sposobów na kontakt z firmą jest telefon OVH. Telefon OVH daje klientom możliwość rozmowy z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy i otrzymanie wszelkich istotnych informacji o aktualnej ofercie. Wypróbuj już dziś telefon OVH i otrzymaj wszelkie potrzebne dane.
Co to jest OVH?
OVHcloud lub dawna nazwa OVH, czyli On Vous Héberge jest to francuskie przedsiębiorstwo hostingowe działające w takich krajach jak Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Portugalia, Czechy oraz w Polsce.
Telefon OVH
Jedyną aktualną metodą umożliwiającą klientom kontakt z pracownikami Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu OVH. Przy jego pomocy osoby chętne mogą prowadzić bezpośrednią rozmowę telefoniczną z konsultantami biura firmy. Dzięki tej metodzie możliwe jest otrzymanie wszelkich istotnych informacji dotyczących aktualnej oferty OVH. Telefon OVH przeznaczony jest głównie w celach zgłaszania jakichkolwiek usterek sprzętowych. Konsultanci Centrum Pomocy klienta odpowiedzą także na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi dzwonić będą zainteresowane osoby. Pracownicy telefonu OVH krop po kroku wyjaśnią klientom także, w jaki sposób możliwa jest naprawa prostszych usterek sprzętowych. Warto także zaznaczyć, że telefon OVH w języku polskim dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Poza podanymi godzinami kontakt z konsultantami OVH prowadzony jest w języku angielskim. Dodatkowo koszt połączenia zgodny jest z taryfą operatora.
Telefon OVH: 71 750 02 00
Telefon OVH: +48 7 18 81 11 17
Kontakt OVH
Na oficjalnej stronie internetowej OVH w zakładce „Kontakt” udostępnione zostały także telefony OVH dla dzwoniących z poszczególnych państw oraz kontynentów. Warto więc także odwiedzić stronę internetową firmy. Dodatkowo także na stronie tej umieszczony został formularz kontaktowy, za którego pośrednictwem klienci mogą korespondować z działem sprzedaży firmy OVH. Przed wysłaniem formularza klient poproszony zostanie o wypełnienie konkretnych pól odpowiednimi danymi. Następnie należy wybrać temat zgłoszenia, a w treści wiadomości dokładnie opisać daną sprawę, z jaką klient zwraca się do konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy. W przeciągu kilku najbliższych dni na podany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej klient powinien w ciągu kilku najbliższych dni otrzymać wiadomość zwrotną wraz z odpowiedzią pracowników firmy OVH.