Polferries telefon

  • Kategoria: transport

  • Data publikacji: 2019-12-26 13:15:09
  • Data modyfikacji: 2022-11-18 15:06:35
Polferries telefon

Skorzystaj z poniższej strony internetowej i sprawdź dostępne sposoby na skontaktowanie się Polferries. Dostępne informacje dzięki telefonowi Polferries. Telefon Polferries dostępny jest jedynie w określonych godzinach.

Polferries telefon

Najszybszą i najczęściej wybieraną wśród klientów opcją na skontaktowanie się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest możliwość skorzystania z podanego na poniższej stronie internetowej telefonu Polferries. Za jego pomocą wszystkie zainteresowane kontaktem osoby mają możliwość bezpośredniej rozmowy z pracownikiem firmy Polferries. Podczas telefonicznego połączenia możliwe są do uzyskania przez klientów istotne informacje dotyczące aktualnej oferty Polferries. Dodatkowo także konsultanci, którzy odpowiedzialni są za obsługę telefonu Polferries dzięki swojej wiedzy potrafią odpowiedzieć na wszelkie pytania, czy też niejasności osób dzwoniących. Należy także wspomnieć, że istnieje więcej niż jeden aktualny telefon Polferries. Z tego względu każdy z dostępnych numerów został odpowiednio opisany, co z pewnością ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.

Telefon Polferries dla pasażerów: +48 22 230 2222
*Telefon Polferries dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, a także w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00. Podany wyżej numer dotyczy także informacji o ruchu promów i jest dostępny przez cały tydzień w godzinach od 8:00 do 20:00.

Telefon Polferries do informacji turystycznej i grupowej: +48 22 230 2223
*Telefon Polferries dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Polferries kontakt

Polferries kontakt dla klientów umożliwia także na inne sposoby. Jednym z nich jest możliwość skorzystania z dostępnego adresu poczty elektronicznej. Na wybrany niżej adres można wysłać wiadomość mailową. W wiadomości tej należy zawrzeć temat zgłoszenia, a także szczegółowy opis problemu klienta. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta Polferries powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

Dodatkowo także dla osób preferujących tradycyjne formy kontaktu udostępniony został także adres korespondencyjny, na który klienci mogą wysyłać sprawy wymagające pomocy w formie listów. Należy jednak zaznaczyć, że w przypadku tej formy kontaktu, na wiadomość zwrotną trzeba będzie poczekać znacznie dłużej niż w przypadku innych metod na kontakt z Polferries.

Terminal Świnoujście do Biura Obsługi Klienta Polferries kontakt

Adres: ul. Dworcowa 1, 72-606 Świnoujście
E-mail: [email protected] 

Terminal Gdańsk do Biura Obsługi Klienta Polferries kontakt

Adres: ul. Mjr. Sucharskiego 70, 80-601 Gdańsk
E-mail:  [email protected]