Uzyskaj telefoniczne wsparcie poprzez numer prowadzący na telefon Shoper. Aktualny numer telefonu do Shoper. Skontaktuj się telefonicznie z Shoper.
Shoper kontakt
Gdy wystąpi potrzeba na kontakt z Działem Obsługi Klienta Shoper, można do tego wykorzystać formularz kontaktowy, który jest dostępny na stronie internetowej. Aby wiadomość wpisana do arkusza została poprawnie przesłana do konsultantów z Biura Obsługi Klienta Shoper, należy go odpowiednio wypełnić, wpisując do niego wszystkie wymagane dane kontaktowe oraz temat zapytania, na przykład sprawy techniczne, płatności, pytania ogólne i tak dalej. Wiadomość zwrotna od pracowników zostanie przesłana na adres e-mail, który został podany w formularzu kontaktowym. Konsultanci Biura Obsługi Klienta starają się odpowiadać na wszelkie zapytania wysyłane przez klientów poprzez arkusz tak szybko, jak tylko jest to możliwe.
Kontakt Shoper online jest także możliwy dzięki poczcie elektronicznej. Wszelkie wiadomości do konsultantów Biura Obsługi Klienta należy wysyłać a adres e-mail [email protected]. Dodatkowo istnieje także e-mail, na który należy wysyłać wiadomości, gdy potrzebna jest pomoc techniczna. Ta poczta elektroniczna znajduje się pod adresem [email protected]. Natomiast ogólne zapytania należy kierować na adres e-mail [email protected].
Adres: ul. Władysława Łokietka 79, 31-280 Kraków
E-mail (Biuro Obsługi Klienta): [email protected]
E-mail (pomoc techniczna): [email protected]
E-mail (ogólne zapytania): [email protected]
Telefon Shoper
Telefon Shoper działa pod numerem kontaktowym +48 (12) 379 32 84. Warto jednak pamiętać o tym, że telefon Shoper nie działa przez całą dobę. Telefon Shoper jest dostępny jedynie w wybranych godzinach. Konsultanci obsługują połączenia przychodzące na telefon Shoper od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 18:00. Jednak wyjątkiem są tutaj dni ustawowo wolne. Telefon Shoper jest obsługiwany przez ekspertów w sprawach związanych z oprogramowaniem.
Telefon: +48 (12) 379 32 84