0

Bodzio meble telefon

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2020-01-31 20:51:11
  • Data modyfikacji: 2022-11-25 11:53:41
Bodzio meble telefon

Bodzio meble telefon

Najczęściej wybieranym przez klientów sposobem na skontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta jest telefon Bodzio meble. Dzięki tej opcji kontaktu wszystkie zainteresowane osoby mogą bezpośrednio porozmawiać z konsultantami Bodzio meble oraz otrzymać wszelkie potrzebne dane i informacje dotyczące między innymi aktualnej oferty firmy. Dodatkowo pracownicy Biura Obsługi Klienta, dostępni pod telefonem Bodzio meble odpowiedzą także na wszelkie pytania i wątpliwości dzwoniących klientów. Trzeba wspomnieć, że poniżej został podany więcej niż jeden aktualny telefon Bodzio meble. Dlatego też każdy z dostępnych numerów został krótko opisany. Ułatwi to na pewno w znaczący sposób znalezienie klientom odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo telefon Bodzio meble dostępny jest wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00.

Telefon Bodzio meble do Biura: +48 71 39 97 000
Telefon Bodzio meble do Biura: +48 71 31 58 666

Kontakt Bodzio meble

Osoby preferujące metody kontaktu, które odbywają się za pośrednictwem internetu, mają do wyboru dwie opcje. Pierwszą z nich jest napisanie wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Ze względu na to, iż istnieje więcej niż jeden adres mailowy Bodzio meble, każdy z nich został odpowiednio opisany. Należy pamiętać, żeby w wiadomości znalazł się powód, z jakim klient pisze do firmy Bodzio meble, a w treści wiadomości dokładnie opisać daną sytuację. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Bodzio meble do sekretariatu: [email protected]
E-mail Bodzio meble do kadry: [email protected]
E-mail Bodzio meble w sprawach nieruchomości: nieruchomoś[email protected] 
E-mail Bodzio meble do Inspektora Ochrony Danych: [email protected] 

Drugą opcją kontaktu przez internet jest możliwość skorzystania z formularza kontaktowego umieszczonego na oficjalnej stronie internetowej Bodzio. Klient przed wysłaniem zgłoszenia poproszony zostanie między innymi o wpisanie w odpowiednie miejsca danych osobowych, wybór tematu zgłoszenia, a także opisanie problemu, z jakim potrzebuje pomocy. Tak jak w przypadku pierwszej opcji, na wiadomość zwrotną ze strony pracowników Bodzio meble należy poczekać kilka dni roboczych.