Sprawdź aktualny kontakt z FiberLink. Poprzez telefon FiberLink możliwa jest bezpośrednia rozmowa z pracownikami firmy. Telefon FiberLink pozwoli pozyskać aktualne informacje na temat oferty firmy.
Telefon FiberLink
Jednym z możliwych sposobów na skontaktowanie się z pracownikami Biura Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z udostępnionego poniżej telefonu FiberLink. Za jego pomocą klienci mają możliwość na bezpośrednią rozmowę z konsultantami FiberLink. Dzięki temu osoby zainteresowane mogą zdobyć cenne informacje dotyczące aktualnej oferty firmy, a także otrzymać odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości bezpośrednio od ekspertów firmy odpowiedzialnych za obsługę telefonu FiberLink. Warto wspomnieć, że podany poniżej numer kontaktowy do FiberLink dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00, a także w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00. Koszt takiego połączenia zgony jest z taryfą operatora klienta.
Telefon FiberLink: +48 12 444 50 00
FiberLink kontakt
Drugą z opcji na kontakt z firmą jest skorzystanie z dostępnego adresu poczty elektronicznej. Dzięki temu klienci potrzebujący pomocy mogą korespondować poprzez internet i wiadomości mailowe z pracownikami Biura Obsługi Klienta FiberLink. Należy pamiętać, żeby w temacie takiej wiadomości zawrzeć problem, z jakim klient zwraca się do konsultantów FiberLink, a w treści wiadomości dokładnie go opisać. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona do klienta w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Bardziej tradycyjną opcją jest skorzystanie z formy wysłania korespondencji listowej na podany poniżej adres korespondencyjny. Warto jednak zaznaczyć, że przy tej opcji klient na odpowiedź będzie czekał znacznie dłużej niż w innych metodach. Jeśli sprawa jest nagląca warto skorzystać z telefonu FiberLink.
Adres:
Fiberlink Sp. z o.o.
ul. Tadeusza Ważewskiego 17, 30-499 Kraków
Ostatnią możliwą opcją na kontakt z firmą jest skorzystanie z udostępnionego na stronie internetowej formularza kontaktowego. Przed wysłaniem zgłoszenia klient poproszony zostanie o podanie swoich danych osobowych, wybranie tematu zgłoszenia, a także opisanie sprawy, w jakiej potrzebuje pomocy specjalistów. Jak w przypadku wiadomości mailowej tak i w tej opcji odpowiedź zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.