Telefon Flixbus

  • Kategoria: transport

  • Data publikacji: 2018-07-23 18:23:11
  • Data modyfikacji: 2022-08-26 13:24:14
Telefon Flixbus

Przewoźnik autokarowy Flixbus telefon udostępnia na swojej stronie internetowej. Uzyskaj informacje o aktualnych połączeniach i ofercie Flixbus. Telefon Flixbus do Biura Obsługi Klienta dostępny dla klientów.

Co to jest Flixbus?

Flixbus jest przewoźnikiem autokarowym, działającym od 2013 roku. Początkowo firma rozpoczęła swoją przygodę w Niemczech, jednak niedługo później rozpoczęła szybką ekspansję. Posiada liczne połączenia między miastami w Europie, które można sprawdzić na stronie internetowej Flixbus. Jest obecnie jedną z największych firm zajmujących się międzynarodowym transportem. Firma również rozpoczęła ekspansję na Stany Zjednoczone, oferując tam swoje usługi przewozowe. Na stronie Flixbus istnieje możliwość rezerwacji oraz zakupienia biletów online.

Kontakt Flixbus

Na stronie internetowej Flixbus firma posiada dużą bazę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Istnieje możliwość znalezienia odpowiedzi na własne pytanie, jednak w przeciwnym razie klient ma możliwość skontaktowania się z Flixbus za pomocą formularza kontaktowego. Informacje, jakie należy podać to:

  • temat wiadomości wybierany z listy
  • imię i nazwisko
  • adres e-mail
  • treść wiadomości

Dzięki tematom wybieranym z listy konsultanci Flixbus mają znacznie ułatwioną pracę, gdyż wiadomości są automatycznie sortowane. Zwiększa to wydajność działania Biura Obsługi Klienta oraz skraca czas oczekiwania na otrzymanie odpowiedzi. Wiadomości zwrotne wysyłane są na podany w formularzu adres e-mail tak szybko jak to możliwe. Klienci mają również możliwość rozmowy, dzwoniąc na telefon Flixbus.

Telefon Flixbus

W przypadku problemów oraz pytań, na które klient nie znalazł odpowiedzi, możliwe jest skorzystanie z telefonu Flixbus. Flixbus telefon podaje na swojej stronie internetowej pod odpowiednią zakładką. Telefon Flixbus do kontaktu to: +48 22 307 93 34. Połączenia odbierane są przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 20:00. Telefon Flixbus obsługiwany jest przez konsultantów z działu Biura Obsługi Klienta. Pytania można zadawać w sprawach przejazdów, cen biletów oraz przewoźnika.

E-mail Flixbus

Jeśli telefon Flixbus nie odpowiada, można skorzystać z podanego na stronie adresu poczty elektronicznej. Flixbus daje taką możliwość zainteresowanym, a wiadomości należy kierować na adres e-mail Flixbus: [email protected].

Media Flixbus

Flixbus umożliwia ze sobą kontakt dla mediów za pomocą adresu poczty elektronicznej. Dane te przeznaczone są wyłącznie do kontaktu przez dziennikarzy. Na pytania innych osób odpowiedzi nie będą wysyłane. E-mail Flixbus dla prasy to: [email protected].