Skorzystaj z opisanych na stronie metod i już dziś skontaktuj się z Kviku. Niestety, ale w chwili obecnej dla klientów nie został udostępniony żaden telefon Kviku. Wypróbuj inne metody na kontakt z Kviku już teraz!
Kviku telefon
Niestety, ale na chwilę obecną do dyspozycji klientów nie został udostępniony żaden aktualny telefon Kviku. Nie można więc skontaktować się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Kviku za pomocą dostępnego numeru telefonu kontaktowego. W przypadku udostępnienia telefonu Kviku poniższa strona internetowa zaktualizowana zostanie o dodatkowe dane i informacje.
Kviku kontakt
Pierwszym ze sposobów kontaktu, z jakiego skorzystać mogą wszyscy zainteresowani klienci, jest możliwość wysłania wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to bardzo wygodna i szybka metoda. Stosowana jest przede wszystkim przez osoby preferujące kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta Kviku przy pomocy internetu. W wiadomości mailowej klient powinien zawrzeć powód, z jakim zwraca się do pracowników Kviku, a także dokładnie opisać dany problem z jak największą ilością przydatnych szczegółów. Pomogą bowiem one ekspertom Kviku na szybsze znalezienie rozwiązania problemu klienta. Wiadomość zwrotna powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail Kviku: [email protected]
Dla osób preferujących bardziej tradycyjne metody na kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta Kviku udostępniony został także adres korespondencyjny. Na podany adres klienci swoje sprawy mogą wysyłać w formie korespondencji listowej. Należy jednak dodać, że wybierając tę opcję kontaktu, trzeba nastawić się na długi czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną. W przypadkach, gdy sprawa klienta jest nagląca dobrze jest skorzystać z dostępnego powyżej telefonu Kviku.
Adres korespondencyjny: Gladstonos 124, 3032 Limassol
Strona internetowa Kviku
Na oficjalnej stronie internetowej Kviku do kontaktu z konsultantami Centrum Obsługi Klienta został udostępniony także formularz kontaktowy. Jest to wręcz bliźniacza opcja jak w przypadku wysłania wiadomości za pomocą adresu poczty elektronicznej. Z tą jednak różnicą, że przed wysłaniem zgłoszenia klient poproszony zostanie o podanie danych osobowych, wybór jednego z tematów zgłoszenia, a także opisanie problemu, z jakim się zmaga. Warto także ująć w wiadomości jak największą ilość przydatnych szczegółów, które pomogą znaleźć odpowiedź ekspertom Kviku. Pracownicy Biura Obsługi Klienta Kviku powinni wysłać wiadomość zwrotną w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.