Szukasz aktualnego telefonu Społem? Sprawdź poniższą stronę internetową, na której udostępnione zostały wszelkie formy kontaktu z firmą w tym także telefon Społem. Telefon Społem umożliwia na rozmowę telefoniczną z konsultantem Centrum Obsługi Klienta. Skorzystaj już dziś z telefonu Społem i uzyskaj wszelkie dostępne informacje.
Telefon Społem
Jedną z możliwości na kontakt z konsultantami Centrum Obsługi Klienta jest skorzystanie z udostępnionego na poniższej stronie internetowej telefonu Społem. Dzięki niemu możliwa jest bezpośrednia rozmowa klienta z wykwalifikowanym personelem firmy. Podczas rozmowy osoby dzwoniące mogą dowiedzieć się wielu istotnych rzeczy dotyczących usług, jakie oferuje firma Społem. Dodatkowo również konsultanci mogą udzielić odpowiedzi na wszelkie pytania, czy wątpliwości dzwoniących klientów. Warto więc wybrać dostępny i aktualny telefon Społem i dowiedzieć się wszelkich potrzebnych informacji od wykwalifikowanych konsultantów firmy.
Telefon Społem: 022 440 82 00
Fax: 022 440 82 03
Kontakt Społem
Firma Społem udostępnia swoim klientom możliwość bezpośredniego skontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta na kilka innych sposobów. Klienci mogą skorzystać między innymi z podanego poniżej adresu poczty elektronicznej. Dzięki niemu mogą napisać bezpośrednią wiadomość do Biura Obsługi Klienta firmy. W samym mailu należy podać powód, z jakim klient pisze do firmy i w wiadomości konkretnie opisać problem. Konsultanci Centrum Obsługi Klienta z pewnością wyślą odpowiedź zwrotną w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Alternatywną opcją jest skorzystanie z dostępnego na oficjalnej stronie internetowej Społem formularza kontaktowego. Przed wysłaniem go należy wpierw uzupełnić wymagane miejsca odpowiednimi danymi klienta. Następnie trzeba wybrać kategorię zgłoszenia, a w treści wiadomości dogłębnie opisać problem, z jakim klient pisze do działu obsługi klienta. Wiadomość wraz z odpowiedzią powinna nadejść w przeciągu kilku dni roboczych.
Najczęściej Zadawane Pytania Społem
Na oficjalnej stronie internetowej firmy udostępniona została także sekcja najczęściej zadawanych pytań przez klientów wraz z odpowiedziami od ekspertów Centrum Obsługi Klienta. Wiele najczęstszych problemów, z którymi piszą bądź dzwonią klienci, zostało już wcześniej poruszonych i rozwiązanych właśnie w sekcji FAQ. Warto więc przed bezpośrednim kontaktem z konsultantami Biura Obsługi Klienta sprawdzić, czy aby na pewno sprawa, z jaką boryka się klient, nie została już wcześniej rozwiązana. W przypadku braku znalezienia odpowiedzi należy zwrócić się bezpośrednio poprzez telefon Społem, bądź inną formę kontaktu z firmą do konsultantów Centrum Obsługi Klienta.