Jeśli szukasz aktualnego kontaktu w ty także telefonu Super Taxi Rzeszów, sprawdź poniższą stronę internetową. Znajdują się na niej wszelkie dostępne sposoby na kontakt z Super Taxi Rzeszów, Poprzez telefon Super Taxi Rzeszów klienci mają możliwość bezpośredniej rozmowy telefonicznej z konsultantem Centrum Obsługi Klienta i otrzymaniem wszelkich dostępnych informacji czy też możliwe jest zamówienie taksówki.
Telefon Super Taxi Rzeszów
Najczęściej wybieranym przez klientów i zarazem najszybszym sposobem na kontakt z konsultantem Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej telefonu Super Taxi Rzeszów. Dzięki niemu możliwe jest zamówienie taksówki pod podany adres czy też otrzymanie wszelkich informacji na temat aktualnej oferty firmy. Konsultanci Biura Obsługi Klienta Super Taxi Rzeszów z pewnością udzielą dzwoniącym osobom odpowiedzi na wszystkie pytania czy też wątpliwości. Należy zaznaczyć, że telefon Super Taxi Rzeszów dostępny jest przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę, więc taksówkę klienci mogą zamówić o wybranej przez siebie porze dnia. Warto także dodać, iż aktualnie istnieje więcej niż jeden telefon Super Taxi Rzeszów. Każdy z zapisanych poniżej numerów został jednak dokładnie opisany, co ułatwi klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu.
Telefon Super Taxi Rzeszów: 17 19622
Telefon Super Taxi Rzeszów dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych:
17 19622
17 19666
17 850 14 30
537 427 736
Telefon Super Taxi Rzeszów dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych:
19622
19666
17 850 14 30
Telefon Super Taxi Rzeszów do zrzeszenia transportu prywatnego w Rzeszowie: 17 85 26 159 oraz 732 726 002
Kontakt Super Taxi Rzeszów
Warto także wspomnieć o możliwości skontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta przy pomocy skorzystania zarówno z adresu poczty elektronicznej jak i również tradycyjnych metod wysłania korespondencji na podany poniżej adres korespondencyjny. W przypadku pierwszej opcji warto w tytule opisać powód, z jakim kontaktuje się klient, natomiast w treści wiadomości dokładnie opisać napotkany problem. Na wiadomość zwrotną należy poczekać do kilku dni roboczych.
E-mail: [email protected]
Procedura w przypadku wybrania korespondencji tradycyjnej jest taka sama jak przy wyborze wysłania wiadomości poprzez pocztę mailową. Klient zobowiązany jest opisać dokładnie sprawę, z jaką zwraca się o pomoc do konsultantów Biura Obsługi Klienta firmy. Trzeba jednak zaznaczyć, że w przypadku tej opcji na wiadomość zwrotną klienci będą musieli poczekać znacznie dłużej niż w przypadku innych możliwości na kontakt z firmą. Jeśli sprawa jest nagląca, warto zwrócić się bezpośrednio do pracowników Centrum Obsługi Klienta poprzez jeden z dostępnych powyżej telefonów Super Taxi Rzeszów.