Numer telefonu dostępny jest na stronie Frisco. Skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy oraz informacji na temat DAK. Dane kontaktowe do DAK podane na stronie infolinii.
Frisco kontakt
Frisco to krajowy lider w zakupach spożywczych online. Od 2006 roku z powodzeniem działa w Warszawie. W 2020 roku otworzył się na kolejne duże miasta – Wrocław oraz Poznań, a obecnie także Kraków, Trójmiasto oraz Katowice. Aby zachować świeżość dostarczanych produktów, dopasować ofertę produktową do potrzeb mieszkańców danego regionu oraz realizować dostawy punktualnie na wybraną przez klienta godzinę, Frisco w każdej nowej lokalizacji stawia odrębny, lokalny magazyn. Frisco stara się maksymalnie skrócić łańcuch dostaw, aby zakupy przyjeżdżały do klienta z lokalnych magazynów w specjalnym Frisco Vanie, dzięki czemu gwarantują świeżość oraz najwyższą jakość. Wystarczy złożyć zamówienie gdziekolwiek klient chce, wybierając spośród tysięcy wyselekcjonowanych produktów w atrakcyjnych cenach na poziomie hipermarketów. W ofercie Frisco znajduje się wszystko czego potrzeba podczas zakupów do domu: artykuły spożywcze, świeże produkty najwyższej jakości, środki czystości oraz kosmetyki. W celu skontaktowania się z supermarketem Frisco można zadzwonić na podany numer telefonu lub chcąc online przesłać swoje zapytanie został podany adres elektronicznej poczty internetowej Biuro Obsługi Klienta [email protected], konsultanci postarają się jak najszybciej odpowiedzieć na przesłane przez klienta zapytanie. Siedziba Frisco zlokalizowana jest pod adresem ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa
Frisco telefon (+48) 22 331 50 00
Dostępna również jest linia telefoniczna dla klientów robiących zakupy w Frisco. Wystarczy wykonać połączenie na podany numer telefonu (+48) 22 331 50 00, aby uzyskać natychmiastową pomoc konsultantów w sprawie zamówień, zwrotów lub innych nieprawidłowości. Telefon czynny jest w wyznaczonych do tego celu godzinach, warto znaleźć informacje, w których godzinach konsultanci odbierają połączenia przychodzące.