Telefon Guess podany na stronie internetowej sklepu. Skontaktuj się z konsultantem z Biura Obsługi Klienta Guess. Aktualne dane kontaktowe do sklepu Guess.
Sklep Guess
Guess to marka odzieżowa założona w 1981 w Stanach Zjednoczonych. Posiadają swoje placówki stacjonarne oraz sklep internetowy. W swoim asortymencie posiadają odzież dla mężczyzn oraz kobiet. Wyprzedaż Guess jest często realizowana, dlatego warto śledzić okazje na stronie internetowej sklepu.
Kontakt Guess
Z firmą Guess możliwy jest kontakt za pomocą czatu online. Funkcja ta udostępniona została na stronie internetowej. Należy nacisnąć przycisk w prawym dolnym rogu witryny internetowej sklepu, aby rozpocząć rozmowę.
Dla zainteresowanych został zamieszczony również formularz kontaktowy. W przypadku pytań odnośnie zakupów w sklepie stacjonarnym lub internetowym warto skorzystać z formularza kontaktowego do konsultantów Biura Obsługi Klienta Guess. Formularz jest bardzo przydatną opcją dla klientów. Zapewnia szybki i prosty kontakt w sprawie sklepu, produktów i zamówień. Informacje, jakie należy podać to:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- temat wiadomości
- treść wiadomości
Istnieje również możliwość dodania załącznika do zgłoszenia. Wiadomości trafiają do konsultantów sklepu Guess, którzy odpowiadają na pytania w godzinach pracy tak szybko jak to możliwe.
Telefon Guess
Istnieje możliwość kontaktu z Obsługą Klienta sklepu za pomocą telefonu. Telefon Guess został udostępniony na stronie internetowej pod odpowiednią zakładką. Należy pamiętać o opłacie za połączenia na telefon Guess. Koszt jest zgodny z taryfą operatora i może się różnić w zależności od posiadanego operatora sieci. Konsultanci odbierają telefon Guess w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach od 8:00 do 19:00. Telefon Guess jest bardzo szybką formą kontaktu dla zainteresowanych. Istnieje również adres e-mail do kontaktu z konsultantami.
E-mail Guess
Dla osób preferujących kontakt elektroniczny możliwe jest wysłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego lub korzystając z udostępnionego adresu poczty elektronicznej. Na pytania odnośnie reklamy, PR oraz informacji o produktach, godzinach otwarcia sklepów odpowiadają konsultanci. Pytania można wysyłać na adres e-mail e-TOLL: [email protected].