Numer telefonu dostępny jest na stronie Komfort. Skontaktuj się z konsultantami w celu uzyskania pomocy oraz informacji na temat Komfort. Dane kontaktowe do Komfort podane na stronie infolinii.
Komfort kontakt
Komfort to polska firma z 27- letnią tradycją, lider na rynku w branży podłóg. Każdego dnia inspiruje Polaków urządzających swoje wnętrza, produkty Komfort stwarzają przestrzeń do ich codziennego życia. Komfort dociera w najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu światowych trendów, wnętrzarskich rozwiązań i materiałów. W ofercie posiada starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, a także wykładzin dywanowych i elastycznych. Komfort słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów – klasycznych, nowoczesnych, w stylu vintage i dziecięcych. W sklepach sieci można kupić również drzwi, dekoracje oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Komfort to obecnie sieć ponad 160 sklepów w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Siedziba spółki zlokalizowana jest pod adresem Smolice 1, 95-010 Stryków. Chcąc skontaktować się listownie zgłaszając reklamacje należy przesłać zapytanie na podany adres korespondencyjny Srebrzyńska 14 91-074 Łódź.
Dostępną metodą kontaktu z Komfort jest wypełnienie prostego w obsłudze i intuicyjnego formularza kontaktowego. Wystarczy uzupełnić odpowiednie pola danych w arkuszu:
- Adres elektronicznej poczty internetowej
- Temat wiadomości
- Treść wiadomości
Po prawidłowym uzupełnieniu formularza zostanie on przesłany do Biuro Obsługi Klienta. Konsultanci postarają się jak najszybciej odpowiedzieć na wysłane zapytanie.
Komfort telefon +48 42 21 44 500
Możliwy jest kontakt telefoniczny z Komfort. Wystarczy zadzwonić na podany numer telefonu +48 42 21 44 500. Konsultanci odbierają połączenia przychodzące tylko w wyznaczonych do tego celu godzinach od poniedziałku do piątku od 9:00 – 18:00 oraz w soboty od 10:00 – 14:00, w niedziele oraz dni wolne od pracy konsultanci nie odpowiadają na telefon. Warto jednak przed zapoznać się ze specjalnie przygotowaną przez zaawansowanych konsultantów sekcję FAQ, która zawiera najczęściej zadawane przez klientów pytania. Koszt połączenia naliczany jest zgodnie z taryfą operatora.