Skorzystaj z przedstawionych poniżej możliwości na kontakt z Neobus i już dziś zarezerwuj bilet na dowolną trasę. Klienci mogą zdobyć wszelkie informacje na temat aktualnej oferty firmy dzięki skorzystaniu z aktualnego telefonu Neobus. Eksperci Biura Obsługi Klienta firmy dostępni pod telefonem Neobus z pewnością udzielą wszystkich możliwych odpowiedzi na pytania i wątpliwości dzwoniących osób. Skorzystaj z telefonu Neobus już dziś!
Co to jest Neobus?
Neobus jest firmą handlowo usługową. Powstała ona jako niewielka działalność rodzinna w 1989 roku w Niebylcu i na początku jej głównym profilem był handel obwoźny artykułami gospodarstwa domowego. Pierwsze kursy obejmowały trasę Sanok, Krosno, Rzeszów i Warszawę, ale bardzo szybko siatka połączeń zwiększyła się o miejscowości turystyczne i sanatoryjno-uzdrowiskowe. Poprzez dynamiczny rozwój firmy zostały przeprowadzone spore inwestycje w nowoczesną flotę. Do dziś dnia firma jest bardzo często wybieraną przez tysiące klientów i cieszy się ona dużą popularnością.
Telefon Neobus
Jedną z opcji na skontaktowanie się z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy jest skorzystanie z dostępnego poniżej aktualnego telefonu Neobus. Za jego pośrednictwem klienci mogą zarezerwować bilet na dany kurs. Eksperci firmy z pewnością udzielą osobom dzwoniącym wszelkich dostępnych informacji dotyczących aktualnej oferty firmy. Poza tym odpowiedzą oni na wszelkie pytania i wątpliwości, z jakimi zmagają się klienci. Warto dodać, że na stronie został podany więcej niż jeden aktualny telefon Neobus. Każdy z dostępnych numerów został jednak opisany. Z pewnością ułatwi to klientom znalezienie odpowiedniego kontaktu. Dodatkowo telefon Neobus jest dostępny dla klientów wyłącznie w określonych dniach oraz godzinach.
Telefon Neobus: +48 703 280 900
*Telefon Neobus dostępny jest dla klientów siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Dodatkowo kosz za połączenie telefoniczne wynosi 1,29 złotych za minutę.
Telefon Neobus do administracji: +48 17 277 33 78
*Telefon Neobus dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Koszt połączenia wynosi 1,29 złotych za minutę.
Kontakt Neobus
Dla osób preferujących inne sposoby na kontakt z firmą Neobus udostępnił także adres poczty elektronicznej. Dzięki niej klienci mają możliwość na korespondencję z konsultantami Centrum Obsługi Klienta firmy. Przed wysłaniem maila w tytule należy wpisać sprawę, z jaką klient zwraca się o pomoc, a w treści wiadomości dokładnie opisać zaistniały problem. Odpowiedź ze strony konsultantów Biura Obsługi Klienta powinna nadejść w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail: [email protected]
W przypadku zwrotu biletów klienci preferujący bardziej tradycyjne sposoby kontaktu mogą skorzystać z podanego adresu korespondencyjnego. Na podany adres należy wysyłać listy wraz z prośbą o zwrot biletu czy też ze skargami lub zażaleniami. Warto dodać, że w przypadku tej opcji klienci na odpowiedź ze strony Biura Obsługi Klienta na odpowiedź będą musieli poczekać znacznie dłużej niż w przypadku innych opcji na kontakt z firmą.
Adres Korespondencyjny: NEOBUS POLSKA Paweł Czurczak, Marcin Czurczak Spółka Jawna, Niebylec 163, 38-114 Niebylec.