Telefon do Biura Obsługi Klienta sklepu internetowego Avans. Skorzystaj z telefonu Avans w celu skontaktowania się z konsultantami. Aktualne dane kontaktowe Avans.
Avans to sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada różnego rodzaju sprzęt z elektroniką. Do 2015 roku posiadał sporo salonów, jednak po ogłoszeniu upadłości zaczęła się wyprzedaż sprzętu oraz zamykanie placówek. Wiele sklepów stacjonarnych zostało przejętych przez Media Expert. Obecnie pod marką Avans działa tylko sklep internetowy, a marka należy do Media Expert.
Kontakt Avans
Skontaktuj się z konsultantem sklepu Avans. Kontakt zapewniony jest dla klientów na kilka sposobów. Przed skontaktowaniem się ze sklepem, warto skorzystać z dostępnych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajduje się tam odpowiedź na interesujące klienta pytanie, wtedy warto skorzystać z innych form kontaktu. Pierwszą opcją jest formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej. Najpierw należy wybrać temat wiadomości. Po wybraniu tematu należy podać adres e-mail oraz treść wiadomości. Za odpowiedzi odpowiedzialni są konsultanci gotowi odpowiedzieć na wszelkie nurtujące pytania. Wiadomości wysyłane są na adres e-mail podany w formularzu przez kontaktującego się ze sklepem. W przypadku bezpośredniego kontaktu można wybrać telefon Avans udostępniony na stronie internetowej sklepu.
Telefon Avans
Avans udostępnia swoim klientom kontakt za pomocą telefonu Avans, który działa jak infolinia telefoniczna do Biura Obsługi Klienta. Telefon Avans dla klientów to: 22 122 33 00. Telefon Avans działa każdego dnia tygodnia jednak w różnych godzinach. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00. W soboty i niedziele w godzinach od 10:00 do 18:00. Oprócz telefonu możliwe jest skorzystanie z adresu e-mail Avans. Warto skorzystać z kontaktu do BOK Avans wykorzystując telefon Avans.
E-mail Avans
Istnieje możliwość wysłania wiadomości na adres poczty elektronicznej Avans. Sklep udostępnia e-mail do kontaktu z konsultantami na stronie internetowej Avans. Pytania można zadawać w sprawach sklepu, produktów oraz zamówień. Konsultanci odpowiadają na pytania tak szybko jak to tylko możliwe. Adres e-mail do wysyłania zapytań: [email protected].
Adres korespondencyjny Avans
TERG S.A.
Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów