0

Berotex telefon

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji: 2019-09-18 06:39:15
  • Data modyfikacji: 2022-11-17 17:02:43
Berotex telefon

Sprawdź aktualne sposoby na kontakt z Berotex. Telefon Berotex to najlepszy i najszybszy sposób na uzyskanie informacji i potrzebnych danych. Już dziś wypróbuj telefon Berotex!

Telefon Berotex

Jedną z opcji na kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta jest możliwość skorzystania z telefonu Berotex. Jest to możliwość, która pozwala klientom na bezpośrednią rozmowę  z konsultantem firmy Berotex i uzyskanie potrzebnych informacji w tym tych dotyczących aktualnej oferty firmy. Dodatkowo pracownicy odpowiedzialni za obsługę telefonu Berotex posiadają gruntowną wiedzę i potrafią udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Warto także zaznaczyć, że podany poniżej numer kontaktowy dostępny jest dla klientów wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30.

Telefon Berotex: +48 42 67 02 909

Kontakt Berotex

Istnieją także inne metody na kontakt z firmą Berotex. Jedną z nich jest skorzystanie z podanego niżej adresu poczty elektronicznej. Na podany adres klienci mogą wysyłać wiadomości mailowe. Ważne jest, aby wiadomość taka posiadała temat sprawy, z jaką klient zwraca się do pracowników Biura Obsługi Klienta Berotex, a także dokładny opis danej sytuacji. Konsultanci firmy Berotex powinni udzielić odpowiedzi i odesłać wiadomość zwrotną w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.

E-mail Berotex: [email protected]

Opcją dla osób preferujących bardziej tradycyjne rozwiązania jest możliwość wysłania listu na podany poniżej adres korespondencyjny. Należy jednak nadmienić, że w przypadku wyboru tej opcji odpowiedź zwrotna będzie dostarczona do klienta w znacznie dłuższym czasie niż w przypadku innych metod kontaktu.

Adres: Kolumny 221, 93-613 Łódź

Strona internetowa Berotex

Na oficjalnej stronie internetowej Berotex udostępniony został dla klientów także formularz kontaktowy. Klient przed wysłaniem zgłoszenia poproszony zostanie o uzupełnienie odpowiednich danych, wybranie tematu zgłoszenia, a także opisanie zaistniałej sytuacji. Tak jak w przypadku wiadomości mailowej, tak i tu wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta firmy powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.