Dane kontaktowe New Yorker dostępne na stronie infolinii. Skontaktuj się z New Yorker w celu uzyskania pomocy od konsultanta czekającego na twój telefon.
New Yorker kontakt
New Yorker – niemiecka sieć odzieżowa mająca siedzibę w Brunszwiku, której hasłem jest "Dress for the moment". Pierwszy sklep został otwarty we Flensburgu w Niemczech w 1971 roku, był to początkowo sklep z dżinsami. Jednym ze sposobów nawiązania kontaktu jest pójście do placówki stacjonarnej poprzez wyszukanie jej lokalizacji, pracownicy chętnie odpowiedzą na wszelakie pytania. Innym sposobem jest wypełnienie specjalnie przygotowanego przez zawodowych konsultantów formularza kontaktowego. Wystarczy uzupełnić odpowiednie pola danych w arkuszu:
- Imię
- Nazwisko
- Adres elektronicznej poczty internetowej
Po prawidłowym uzupełnieniu formularza zostanie on przekazany do działu Obsługi Klienta. Konsultanci postarają się odpowiedzieć jak najszybciej na zadane pytanie przez klienta. Istnieje również inny sposób kontaktu z New Yorker poprzez wysłanie zapytania na adres elektronicznej poczty internetowej [email protected] w języku niemieckim lub na adres w języku polskim [email protected]. Warto pamiętać, że kontakt z administratorem danych osobowych można uzyskać poprzez stronę internetową. Dostępny jest również numer telefonu +49 (0) 531/2135-0, pod który można zadzwonić. Z uwagi, iż numer kierunkowy to Niemcy, prawdopodobnie Biuro Obsługi Klienta obsługuje w języku niemieckim.
Adres siedziby w Polsce: ul. Polska 13, 60-595 Poznań
Infolinia New Yorker
Dostępna jest Polska linia telefoniczna obsługująca w języku polskim. Wystarczy wybrać podany numer telefonu +48 616 464 800, aby uzyskać pomoc doświadczonych konsultantów z Biuro Obsługi Klienta, które jest czynne w wybranych godzinach, dlatego warto zapoznać się z informacjami, w których godzinach konsultanci odbierają połączenia od klientów. Warto pamiętać przed próbą skontaktowania się z New Yorker, aby zapoznać się z sekcją FAQ przygotowaną przez zaawansowanych konsultantów zawierającą najczęściej zadawane pytania klientów.