Kontakt z klientami Showroom realizowany jest na wiele różnych sposobów podanych na poniższej stronie internetowej. Telefon Showroom to źródło cennych i aktualnych informacji. Wsparcie dostępne jest pod telefonem Showroom.
Showroom telefon
Najszybszą i najczęściej wybieraną przez klientów formą kontaktu z Centrum Obsługi Klienta jest telefon Showroom. Daje on możliwość na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z pracownikami Showroom oraz uzyskanie niezbędnych informacji, a także niezbędnego wsparcia technicznego. Dodatkowo dzięki posiadanej gruntownej wiedzy konsultanci odpowiedzialni za obsługę telefonu Showroom potrafią udzielić także odpowiedzi na wszystkie pytania i niejasności dzwoniących osób. Niestety, ale godziny dostępności telefonu Showroom nie zostały nigdzie udostępnione.
Telefon Showroom: 22 100 44 41
Kontakt Showroom
Sklep Showroom umożliwia swoim klientom także inne możliwe formy kontaktu z pracownikami firmy. Pierwszą z nich jest możliwość napisania wiadomości mailowej na podany poniżej adres poczty elektronicznej. Jest to sposobność na korespondencję z konsultantami Showroom oraz rozwiązanie danego problemu. W wiadomości mailowej wysyłanej przez klienta warto umieścić między innymi powód, z jakim zwraca się do pracowników Biura Obsługi Klienta Showroom, a także dokładnie opisać zaistniały problem z jak największą ilością istotnych informacji. Ułatwi to w znaczny sposób znalezienie rozwiązania przez ekspertów Showroom. Wiadomość zwrotna wraz z odpowiedzią ze strony konsultantów Centrum Obsługi Klienta Showroom powinna zostać dostarczona w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych.
E-mail Showroom: [email protected]
Dla osób, które preferują bardziej tradycyjne metody kontaktu firma Showroom, udostępnia także adres korespondencyjny, na który w formie listów klienci mogą wysyłać problemy wymagające pomocy ekspertów Showroom. Należy jednak nadmienić, że w przypadku wybrania tej opcji na kontakt z Showroom, na wiadomość zwrotną będzie trzeba czekać znacznie dłużej. Jeśli więc sprawa klienta jest nagląca, warto skorzystać z telefonu Showroom.
Adres korespondencyjny
Hoża 51, 00-681 Warszawa
Strona internetowa Showroom
Na oficjalnej stronie internetowej Showroom umieszczony został także formularz kontaktowy. Przed wysłaniem go klient poproszony zostanie o podanie danych osobowych, wybór tematu problemu, a także opisanie danej sprawy, która wymaga pomocy konsultantów Showroom. Zgłoszenie zostanie odebrane i rozwiązane, jak najszybciej będzie to możliwe.