Lexy telefon

  • Kategoria: celebryci

  • Data publikacji: 2020-04-26 15:11:57
  • Data modyfikacji: 2023-01-09 10:04:52
Lexy telefon

Sprawdź aktualne sposoby na skontaktowanie się z Lexy. Telefon Lexy umożliwia połączenie telefoniczne ze sklepem influencerki i uzyskanie potrzebnych danych oraz informacji. Już dziś wypróbuj podany poniżej telefon Lexy.

Kim jest Lexy?

Lexy Chaplin to jedna z najpopularniejszych influencerek młodego pokolenia. Prowadzi swoje profile na Instagramie, TikToku oraz na YouTube. Jej poczynania śledzi łącznie kilka milionów fanów. Lexy Chaplin w maju 2020 r. ogłosiła, że rozstaje się z Teamem X, w którym brało udział kilku influencerów. Twórcą Teamu X był Stuart Burton, znany w sieci jako Stuu. Youtuberzy mieszkali w podwarszawskiej willi pełnej kamer, zwanej "Domem X". Lexy Chaplin urodziła się 8 lipca 1999 r. w Niemczech. Zasłynęła jako influencerka prowadząca kilka profili na Instagramie, TikToku oraz na YouTube. Młoda gwiazda Internetu obserwowana jest na Instagramie przez 1,4 mln fanów. Blisko pół miliona więcej osób śledzi jej poczynania na TikToku. Z kolei  kanał Lexy Chaplin na platformie YouTube subskrybuje nieco ponad milion użytkowników.

Telefon Lexy

Pierwszą z możliwości jest opcja skontaktowania się ze sklepem influencerki, jest dostępny poniżej na stronie internetowej telefon Lexy. Daje on możliwość na bezpośrednią rozmowę telefoniczną z pracownikami Biura Obsługi Klienta sklepu i uzyskanie wszelkich niezbędnych danych oraz potrzebnych informacji. Dodatkowo konsultanci, którzy dostępni są pod telefonem Lexy, udzielą także wszystkich dostępnych odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości osób dzwoniących. Niestety godziny funkcjonowania telefonu Lexy nie zostały udostępnione na podanej stronie internetowej, więc przed bezpośrednim kontaktem z podanym numerem warto we własnym zakresie sprawdzić godziny funkcjonowania telefonu Lexy.

Telefon Lexy do sklepu: +48 664 995 456

Kontakt Lexy

Inną z możliwości dla osób, które preferują kontakt z influencerką oraz internetową twórczynią za pośrednictwem internetu jest skorzystanie z dostępnych poniżej adresów poczty elektronicznej. Za pomocą podanych maili możliwa jest bezpośrednia rozmowa z konsultantami Centrum Obsługi Klienta sklepu. Przed wysłaniem takowej wiadomości warto w tytule zawrzeć powód napisania maila, a w samej treści należy dokładnie opisać daną sytuację. Dzięki podaniu jak największej ilości przydatnych szczegółów z pewnością ułatwi konsultantom znalezienie odpowiedniego rozwiązania dla problemu klienta. W przeciągu kilku najbliższych dni roboczych pracownicy Biura Obsługi Klienta powinni udzielić odpowiedzi w wiadomości zwrotnej w przeciągu kilku najbliższych dni roboczych. Wszyscy pracownicy odpowiedzialni za obsługę podanych skrzynek mailowych z pewnością postarają się wysłać odpowiedzi na wszystkie maile, jak najszybciej będzie to możliwe.

E-mail Lexy: [email protected]
E-mail Lexy: [email protected]