PSN telefon

  • Kategoria: technologia

  • Data publikacji: 2019-10-15 16:02:33
  • Data modyfikacji: 2022-06-24 12:18:02
PSN telefon

Opis usługi PlayStation Network, jej korzyści zalety. Darmowy plan dla subskrybentów.

Zalety i korzyści PSN

Gracze mogą łączyć się z użytkownikami z całego świata i kupować produkty za pośrednictwem strony internetowej PlayStation Network lub aplikacji mobilnych. PlayStation oferuje usługę online poprzez PlayStation Network, która jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika. Aby skorzystać z usługi, należy założyć konto. Subskrybenci opłacający abonament na gry otrzymują dostęp do biblioteki bezpłatnych gier. Ta usługa umożliwia łatwy sposób na połączenie się z graczami z całego świata. Do stworzenia konta w PSN wystarczy tylko kilka chwil i już można cieszyć się dostępem do szerokiej bazy gier w ramach PlayStation™Store. Wieloosobowa rozrywka pozwala na dużo lepsze wrażenia podczas rozgrywki online. Największa na świecie biblioteka gier gwarantuje, że zawsze znajdziesz dla siebie kolejną przygodę.

PSN kontakt

PlayStation oferuje usługi obsługi klienta, dzięki którym możesz odpowiedzieć na wszystkie swoje pytania, wątpliwości i komentarze związane z członkostwem w PSN. Obecnie z Centrum Obsługi Klienta PlayStation można skontaktować się listownie, poprzez telefon lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kontakt z działem obsługi klienta PSN jest łatwy. Wystarczy wejść na stronę internetową, wybrać najbardziej odpowiednią opcję (np. PlayStation Store). Następnie wypełnij jak największą część formularza, podając jak najwięcej informacji o swoim problemie. Zapytania dotyczące konta PSN, logowania i wszelkich innych usterek technicznych można zgłaszać online do Biura Obsługi Klienta PlayStation. Prosimy o podanie danych kontaktowych, takich jak numer konta i informacje o płatności. Może to znacznie pomóc w rozwiązaniu problemu i skrócić czas oczekiwania na jego rozwiązanie.

PSN Infolinia

Kontakt z przedstawicielami PlayStation jest obsługiwany przez konsultantów telefonicznych pod numerem telefonu: 223 978 924. Infolinia jest dostępna od 10:00 do 18:30 we wszystkie dni robocze.